Наш сайт использует cookie. Если вы не согласны с использованием данной технологии, установите соответствующие настройки вашего браузера или не используйте сайт.
Ok
   
 
ГАРАНТІЯ THOMAS

 

Шановний Споживач,

Колектив німецької фірми Robert THOMAS дякує Вам за те, що Ви придбали прилад ТМ THOMAS.

Наша продукція відповідає сучасним технічним стандартам і санітарно-гігієнічним нормам, прийнятим в Україні.

Фірма Robert THOMAS гарантує:

- відповідність приладу технічній інформації, що міститься в інструкції з експлуатації, Сертифікаті відповідності, а також інформації, нанесеній на упаковку і безпосередньо на прилад;

- відповідність комплектації приладу  інформації, вказаній в інструкції з експлуатації на дану модель;

- безкоштовне усунення дефектів виробництва в авторизованих сервісних центрах протягом гарантійного терміну і відповідно до цих гарантійних умов при належній експлуатації приладу.

Перед початком експлуатації переконливо просимо Вас вивчити Інструкцію з експлуатації та Гарантійні умови !!!

Дані гарантійні умови розроблені відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Порядку про гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну технічно складних побутових приладів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 506 від 11.04.2002 р.

Встановлені Виробником Гарантійні терміни

Гарантійний термін на прилади фірми Robert THOMAS складається з базової гарантії (24 місяці з дня передачі товару кінцевому Споживачеві) і додаткова гарантія, яка видається при реєстрації продукту. Детальніше про терміни гарантії і моделях дивіться в документі.

Порядок обчислення гарантійного терміну

Днем передачі приладу вважається дата, зазначена в гарантійному талоні, товарному або касовому чеку, договорі або іншому документі, що засвідчує факт продажу вироби кінцевому Споживачу.

У разі відсутності у Споживача гарантійного талона із заповненим записом про дату продажу, касового / товарного чека або іншого документа, що посвідчує фактичну дату покупки приладу, датою початку гарантійного терміну вважається дата виготовлення приладу Виробником.

Інформація про дату виготовлення приладу нанесена Виробником на етикетку, розміщену на упаковці приладу у вигляді 18-значного коду, де 7-ма цифра - порядковий день тижня виробництва, 8-ма і 9-та цифри - тиждень у році, 10-та - остання цифра року виготовлення . Перші 6 цифр - артикул моделі, а останні 8 цифр - індивідуальний номер приладу.

 

Інформація про дату виробництва приладу також нанесена на етикетку, розміщену безпосередньо на самому приладі в рядку M-Nr: ХХХХХХХХ - індивідуальний номер приладу, ХХХХ - код дати виробництва, де 1-ша цифра - це день тижня виробництва, 2-га і 3-тя цифри - тиждень у році, 4-та - остання цифра року виробництва.

Наприклад, на зображенні нижче дата виробництва приладу - 2-ий день 8-го тижня 2017 року, тобто 21.02.2017.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дія гарантії

Споживач має право пред'явити у Сервісний центр вимогу про безоплатне усунення недоліків приладу фірми Robert THOMAS протягом гарантійного терміну за умови належної експлуатації приладу.

Гарантійний ремонт здійснюється в авторизованих сервісних центрах (далі - «АСЦ»). Список і адреси найближчих до Вас АСЦ можна дізнатися на сайті www.thomas.ua/service, а також написавши на e-mail: service@thomas.ua або за телефонами ( 044) 239 0 777, (050) 333 95 74, (050) 533 68 88.

Порядок задоволення вимог про усунення недоліків (гарантійного ремонту)

Для усунення недоліків, виявлених у приладі протягом гарантійного терміну, Споживачеві необхідно звернутися в найближчий АСЦ.

Фірма Robert THOMAS забезпечує необхідною технічною інформацією та оригінальними запасними частинами виключно Авторизовані Сервісні Центри.

Документ, що підтверджує придбання приладу: гарантійний талон, договір, товарний чек, касовий чек, тощо. У разі відсутності документа, що підтверджує дату продажу приладу, гарантійний термін буде обчислюватися від дати виробництва приладу, зазначеній на етикетці.

При зверненні Споживача для проведення гарантійного ремонту допускається передача приладу в сервіс тільки з тими аксесуарами, які необхідні для перевірки приладу по заявленим недолікам. Вітається передача приладу в АСЦ у чистому вигляді.

Виконання Гарантійного ремонту

Під час прийому приладу на гарантійний ремонт Виконавець (АСЦ) у присутності Споживача перевіряє споживчі характеристики приладу, його комплектність, зовнішній вигляд, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб виробника та гарантійні талони і встановлює наявність заявленого недоліку.

Приладу привласнюється номер, під яким він береться на гарантійний облік.

Після прийняття приладу на гарантійний ремонт Виконавець (АСЦ) видає Споживачеві квитанцію встановленої форми, в якій позначені всі недоліки і терміни виконання ремонту.

Термін виконання гарантійного ремонту складає 14 днів після звернення в АСЦ або інший термін, встановлений за згодою сторін.

Ремонт проводиться шляхом відновлення працездатності вузла (деталі) або його заміною, на вибір АСЦ. А також виконуються регулювальні роботи відповідно до вимог нормативних документів.

Всі замінені запчастини під час гарантійного ремонту не повертаються Споживачеві.

Заміна або відновлення деталей (вузлів) протягом терміну гарантії не збільшує і не відновлює гарантію ані на виріб в цілому, ані на деталь (вузол), який був замінений або відновлений.

Обмеження по гарантії

Прилади фірми Robert THOMAS знімаються з гарантії в наступних випадках:

• якщо прилад був розібраний або є сліди стороннього втручання, змінена комплектація приладу, або він був відремонтований не в АСЦ, в тому числі за спроби несанкціонованого ремонту, навіть якщо сам ремонт не було здійснено;

• якщо заводське маркування або серійний номер пошкоджені, нерозбірливі, мають сліди переклеювання або відсутні;

• якщо прилад, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, виробничої діяльності, в тому числі індивідуальної виробничої діяльності, навчальної, навчально-виробничої та іншої діяльності, не пов'язаної з побутової експлуатацією приладу;

• у разі використання приладу у цілях, що не відповідають його прямому призначенню;

• у разі порушення правил і умов експлуатації приладу, викладених в інструкції з експлуатації.

Гарантія не поширюється на:

• механічні і термічні пошкодження;

• пошкодження, викликані зовнішнім впливом на прилад (удар, натиск, залив і т.п.), а також впливом навколишнього середовища;

• пошкодження і несправності, викликані потраплянням всередину сторонніх речовин, предметів, рідин, комах;

• пошкодження і несправності, які виникли в результаті стихійних лих, пожежі, дій третіх осіб і непереборної сили;

• пошкодження або несправності, що виникли в результаті неправильної експлуатації, недбалого поводження або використання приладу не за призначенням;

• пошкодження або несправності, що виникли в результаті стрибків напруги в електромережі згідно з Державними стандартами, прийнятим в Україні;

• витратні матеріали, що мають обмежений термін служби (пилозбірники, фільтри, мішки, серветки та ін.);

• знімні приналежності: насадки, бачки, шланги, труби;

• кабелі електроживлення;

• пошкодження, що виникли в результаті природного експлуатаційного зносу. Під природним експлуатаційним зносом розуміється погіршення технічного стану та зовнішнього вигляду приладу, викликане його тривалим використанням відповідно до правил експлуатації і догляду;

• пошкодження, викликані використанням неоригінальних, тобто виготовлених не Виробником, і (або) неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів, приладдя, аксесуарів, деталей (фільтри, миючі концентрати та ін.).  А також використанням неоригінального «додаткового» оснащення, в тому числі не передбаченого конструкцією приладу і Виробником;

• пошкодження, викликані несвоєчасним чищенням / заміною фільтрів, пилозбірників і інших частин, які потребують періодичного чищення або заміни, тобто дефекти, викликані неналежним обслуговуванням і доглядом за приладом.

 

ВАЖЛИВО !!!

Відповідно до правил експлуатації, встановлених виробником:

- забороняється робота приладу без фільтрів, з брудними фільтрами, з нефірмовими фільтрами;

- рекомендується раз на рік замінювати фільтр HEPA новим;

- слід кожні півроку замінювати мікрофільтр МКА.

 

УВАГА!!!

Для нормальної роботи Вашого пилососа використовуйте тільки оригінальні (фірмові) фільтри, приладдя, матеріали, оснащення!!!

Використання неоригінальних (нефірмових) фільтрів, деталей, приладдя, матеріалів, а також неоригінального "додаткової" оснащення, в тому числі не передбаченого конструкцією приладу і виробником, є порушенням правил експлуатації і негативно впливає на споживчі властивості, технічний стан, надійність, довговічність, безпеку приладу і його складових частин.

Споживач несе всю повноту відповідальності за безпеку виробу, за виникнення недоліків і заподіяння шкоди здоров'ю і майну, собі і третім особам, що виникли в результаті використання неоригінальних деталей, приладдя, матеріалів.

Дефекти, що виникли в результаті використання нефірмових фільтрів, деталей, приладдя, матеріалів, не визнаються гарантійними і усуваються платно, якщо їх взагалі можливо усунути.


ПОПЕРЕДЖАЄМО!

Виробник пилососів фірма Robert  THOMAS не давала дозволу використовувати фільтри TOPPER/ ТОППЕР, Арведі  Лесьок/ARWED LOSEKE, OptimaPlus, FILTERO та інші при експлуатації своєї продукції.

Фільтри TOPPER/ ТОППЕР, Арведі  Лесьок/ARWED LOSEKE, OptimaPlus, FILTERO та інші не мають ніякого відношення до фірми Robert THOMAS.

Cертифікати, що пред'являються на ці фільтри, не мають жодного відношення до виробника пилососів фірми Robert THOMAS. У цих сертифікатах немає відомостей про те, що фільтри випробувані фірмою Robert THOMAS і підходять до пилососів торгової марки Robert THOMAS.


Попереджаємо, що, з досвіду роботи ремонтних майстерень, термін служби нефірмових фільтрів в кілька разів менше, ніж вказано в інструкції.

Відсутність нормальної фільтрації вхідного повітря призводить до поломки двигуна пилососа

Технічна підтримка

Споживачеві надається безкоштовна технічна підтримка за телефонами (044) 239 0 777, (044) 286 70 95, 050 533 68 88, 050 333 95 74.

Звертаємо Вашу увагу на те, що зателефоном фахівець може дати висновок лише про найбільш ймовірні причини порушення в роботі приладів. Остаточний висновок про причини недоліків приладу надається АСЦ при прийманні приладу для гарантійного ремонту і позначається у квитанції, виданої Споживачеві.

Важлива інформація про товар

Виробник: ROBERT THOMAS Metall-undElektrowerke GmbH & Co.KG.

Адреса виробника: Germany, Hellerstr.6, D-57290 Neunkirchen / Siegerland.

ІНФОРМАЦІЯ І КОНСУЛЬТАЦІЇ

СЕРВІС

ПРОДАЖ АКСЕСУАРІВ І ЗАПЧАСТИН

(044) 239 0 777

(050) 533 68 88

(050) 333 95 66

www.thomas.ua

www.thomas.ua/service

www.thomas-shop.com.ua

Адреса центрального сервісного центра:

ФОП Запорожченко Ю.А.: вул. Київська, 21 м. Знам'янка, Кіровоградська обл. Тел. (050) 533 68 88, e-mail: service@thomas.ua

Сервісний центр THOMAS:

м. Київ, вул. Будіндустрії, 5. Тел. (044) 286-70-95, e-mail: ab@thomas.ua


Гарантійний ремонт продукції фірми THOMAS на території України здійснюється авторизованими сервісними центрами. Актуальні адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів можна дізнатися за телефонами (044) 239 0 777, (050) 333 95 74 або на сайті http://www.thomas.ua/service.

 



 

КОНТАКТИ
Информація і консультації
(044) 239 0 777
(050) 333 95 48
(050) 333 95 58
Звертаємо Вашу увагу, що характеристики товарів на сайті мають информаційний характер та не є публічною офертою. Виробник має право на свій россуд та без додаткових повідомлень змінювати комплектацію, зовнішній вигляд та технічні характеристики товару.